Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Інформація про роботу із зверненнями громадян у 2 кварталі 2010 року

За звітний період до облдержадміністрації надійшло 2045 звернень, що на 25,9% більше аналогічного періоду минулого року.
За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення певних питань - 99,0%, 0,9% - скарги, 0,1% - пропозиції.
На 59% збільшилася кількість звернень, що надійшли з органів влади вищого рівня (за рахунок листів із Адміністрації Президента України).
Збільшилася кількість колективних звернень на 22,9% (абсолютна кількість складає 220 звернень).
Застосовується Класифікатор звернень громадян на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.08 № 858.
По зверненнях, що надійшли до облдержадміністрації протягом кварталу, вжито необхідних заходів, надано вичерпні відповіді і пояснення. 2,4% порушених питань вирішено позитивно, по 45,8% надані роз’яснення щодо шляхів їх вирішення, 31,5% звернень, відповідно до ст.7 Закону України “Про звернення громадян”, надіслано за належністю, 0,5% повернено заявникам відповідно до ст. 5 зазначеного закону, 0,1% - не підлягає розгляду згідно зі ст. 8 Закону України «Про звернення громадян», 19,6% - у стадії розгляду та остаточного вирішення.
Усього в листах порушено 2234 різноманітних питання, що на 26,7% більше відповідного періоду минулого року.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем соціально незахищених категорій громадян: ветеранів війни та праці, інвалідів, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів тощо.
Листи інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України розглядаються особисто головою обласної державної адміністрації. Забезпечено проведення першочергового особистого прийому громадян зазначених категорій.
Актуальними залишаються питання:
- соціального захисту (25,4%) - надання матеріальної допомоги, соціальних виплат і контролю за призначенням пенсій, надання санаторно-курортних путівок;
- комунального господарства (17,6%) - звернення щодо забезпечення належного водопостачання, водовідведення, впорядкування доріг, прибудинкових територій, ремонту будинків, під’їздів. Слід зауважити, що вирішення більшості питань житлово-комунального господарства відноситься до компетенції органів місцевого самоврядування;
- охорони здоров’я (10,8%) - оперативне лікування, протезування;
- аграрної політики та земельних відносин (9,7%) – отримання земельного паю, державного акту на землю, роз’яснення щодо питань оренди землі, приватизація земельної ділянки;
- житлової політики (7,9%).
Вживаються заходи на безумовне виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, із порушенням установлених законодавством термінів, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. За звітний період порушення терміну розгляду звернень відсутні.
Розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 06.05.10 № 223 затверджено графік проведення особистого прийому громадян керівництвом облдержадміністрації, щокварталу затверджується графік проведення виїзних прийомів. За звітний період проведено 49 прийомів, у т.ч. 27 виїзних, прийнято 275 громадян.
Створені умови для участі заявників у перевірці поданих ними звернень, можливості знайомитися з матеріалами перевірок.
Відділом роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації проведені перевірки стану роботи та організації контролю за розглядом звернень громадян у 5 райдержадміністраціях.
У рамках днів контролю проводилися виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих керівництвом області райдержадміністраціям за результатами розгляду звернень громадян, що надійшли з органів влади вищого рівня.
Продовжується співпраця облдержадміністрації із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи зі зверненнями громадян.
Керівництвом облдержадміністрації систематично проводяться «прямі телефонні лінії» в редакціях обласних газет «Слобідський край», «Вечірній Харків», виступи на обласному радіо та обласному телебаченні.
На офіційному веб-сайті облдержадміністрації розміщена інформація щодо порядку організації та проведення особистих, виїзних прийомів громадян керівництвом облдержадміністрації, графіки цих прийомів.
Для надання кваліфікованої допомоги громадянам з правових питань в облдержадміністрації працює безкоштовна юридична консультація, проводиться широка роз’яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом.

Начальник відділу роботи із зверненнями
громадян апарату облдержадміністрації Т.Гравнова