Розмір шрифта:
Кольори сайту

Налаштування

Повернути стандартні налаштування

Налаштування шрифта:

Виберіть шрифт Arial Times New Roman

Інтервал між буквами (Кернінг): Стандартний Середній Великий

Вибір колірної схеми:

Закрити панель

ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На Харківщині впроваджуються зміни у сфері держреєстрації бізнесу та прав на нерухомість

04 березня 2016 | 14:40

Хід процесу обговорили 4 березня під час селекторної наради під керівництвом заступника голови ХОДА Михайла Черняка.

Як повідомив перший заступник директора Департаменту з підвищення конкурентоспроможності регіону ХОДА Денис Ткачов, у кінці минулого року вступили в силу 2 Закони України, якими, фактично, повноваження у сфері державної реєстрації нерухомого майна та юридичних і фізичних осіб - підприємців передаються від органів юстиції місцевим органам влади й органам місцевого самоврядування. За його словами, таким чином, з 1 січня 2016 року органи державної влади та місцевого самоврядування, в тому числі й у Харківської області, приступили до прийому цих повноважень.

«Для того, щоб повноцінно передати повноваження, потрібно створити нові структурні підрозділи в райдержадміністраціях, які будуть називатися «відділи» або «сектори державної реєстрації». Ще одне серйозне питання - набрати туди фахівців. Частково ці фахівці переходять з органів юстиції, частково проводиться новий набір і оголошується конкурс. Тому потрібно налагодити відносини з Центрами надання адміністративних послуг, оскільки раніше ці послуги через них не надавалися. Нам потрібно правильно організувати також роботу самих центрів», - зазначив Денис Ткачов.

За його словами, в центри надання адміністративних послуг можна буде подати документи, але приймати рішення будуть державні реєстратори.

«Центри адмінпослуг приймають документи, перевіряють відповідність списку необхідних документів і потім передають документи для прийняття рішень державним реєстраторам. Таким чином, нівелюється корупційний елемент. У заявника немає прямого контакту з людиною, яка приймає рішення. І сам адміністратор ніяк не може вплинути ні на прискорення, ні на уповільнення надання цієї послуги. Є чітко обумовлені законодавством терміни, коли послуга повинна бути надана, і вона буде надана в ці терміни», - зазначив Денис Ткачов.

Він також розповів, що в усіх містах і районах Харківської області вже створено відповідні структурні підрозділи, зараз іде процес прийому на роботу співробітників. В області триває робота з передачі реєстраційних справ від підрозділів юстиції до райдержадміністрацій та міськрад.

«На посади державних реєстраторів вже прийняті відповідні співробітники в Балаклійському, Близнюківському, Валківському, Красноградському, Нововодолазькому районах і місті Лозова. Хочу відзначити, що із сьогоднішнього дня місто Лозова та Близнюківський район вже фактично розпочали надання послуг у сфері державної реєстрації нерухомого майна. Проходить відповідна робота з підключення до державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців», - розповів Денис Ткачов.

Відповідно до закону, всі роботи повинні завершитися до 30 квітня. Однак у Харківській області, яка є одним із лідерів у сфері організації надання адмінпослуг, цей процес планують завершити раніше.


Теги: черняк ткачов адмінпослуги селектор реєстрація нерухомість бізнес

Поділиться:



Схожі новини