Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Харківська область реалізує комплекс заходів щодо сприяння виходу продукції вітчизняних товаровиробників на ринки ЄС

Харківська область реалізує комплекс заходів щодо сприяння виходу продукції вітчизняних товаровиробників на ринки ЄС

У Харківському національному економічному університеті ім. С.Кузнеця пройшов круглий стіл «Напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств регіону на зовнішніх ринках», організатором якого виступив Департамент з підвищення конкурентоспроможності регіону Харківської обласної державної адміністрації. Під час засідання круглого столу, учасниками якого стали представники бізнес-структур, органів влади, громадських об’єднань та науковці, відбулася презентація результатів експертного опитування «Оцінка обізнаності представників ділових кіл Харківщини щодо перспектив євроінтеграції та можливостей виходу вітчизняної продукції на ринки Європейського Союзу», що проводився за дорученням заступника голови обласної державної адміністрації Юлії Світличної.

Як зазначив перший заступник директора Департаменту з підвищення конкурентоспроможності регіону ХОДА Денис Ткачов, ці заходи є лише підготовчою частиною плану дій, спрямованого на розробку та впровадження механізмів реальної підтримки харківських товаровиробників.

«Ми чітко усвідомлюємо необхідність проведення масштабної роботи з боку держави, як на національному, так і на регіональному рівнях. Результати наших досліджень і позиції експертів ще раз підтверджують важливість об’єднання в цьому процесі зусиль органів влади, ділових кіл та науковців, що дасть синергетичний ефект у нарощуванні конкурентних переваг підприємств регіону на зовнішніх ринках. Саме Харківщина зі своїм унікальним науковим, освітнім і людським капіталом має стати базою для впровадження інноваційних підходів до формування власної конкурентоспроможності», – підкреслив Денис Ткачов.

За його словами, серед одних з основних проблем виходу вітчизняної продукції на ринки ЄС є низький рівень поінформованості представників бізнесу про умови та можливості ведення бізнесу в Європейському Союзі, складності у встановленні партнерських відносин із закордонними партнерами, недостатній рівень підготовки менеджерів підприємств для роботи з контрагентами з Європи. Саме на вирішення цих питань і буде спрямована першочергова діяльність Департаменту.