Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Відбулося третє засідання Обласної координаційної ради спільного Проекту Європейського Союзу та Програми Розвитку ООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» та Харківської Обласної державної адміністрації

Відбулося третє засідання Обласної координаційної ради спільного Проекту Європейського Союзу та Програми Розвитку ООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» та Харківської Обласної державної адміністрації

Сьогодні відбулося третє засідання Обласної координаційної ради спільного Проекту Європейського Союзу та Програми Розвитку ООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» та Харківської обласної державної адміністрації. У ньому взяли участь представники міжнародного менеджменту Проекту «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду», обласної адміністрації та обласної ради. В ході засідання ОКР обговорювались умови для успішного завершення мікропроектів громад, підтриманих Проектом ЄС та Програми розвитку ООН. 

Як повідомив заступник голови ХОДА Юрій Сапронов, за спів фінансуванням Проекту ЄС та ПРООН, місцевих бюджетів та коштів сільських громад, на Харківщині реалізується 49 мікропроектів у восьми районах та 43 у сільських радах Харківщини, де мешканці сіл, селищ та невеликих міст (з населенням до 10.000 осіб) змогли організуватись у громаду, визначити пріоритети для покращення умов проживання та запропонувати для фінансування проект з покращення умов проживання.

«У кожному районі на конкурсній основі було відібрано мінімум 5 мікропроектів для фінансування. Мікропроекти громад спів фінансуються: Проектом (до 50%), місцевим бюджетом (від 45%) та громадою (від 5%)», - підкреслив Юрій Сапронов.

Пріоритетними сферами для громадських ініціатив є:
- охорона здоров’я (підтримка мережі фельдшерсько-акушерських пунктів);
- енергетика (енергозберігаючі заходи, збільшення використання відновних джерел енергії, тощо);
- навколишнє середовище (утилізація відходів, знешкодження запасів пестицидів тощо);
- комунальне водопостачання;
комунальний транспорт (подолання ізольованості в сільській місцевості).