Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Об’їзна дорога навколо Харкова: роботи з основного проїзду виконано на 89%

Об’їзна дорога навколо Харкова: роботи з основного проїзду виконано на 89%

Відновлення дороги розпочали навесні поточного року у межах Програми Президента Володимира Зеленського «Велике будівництво».

«Наближаємося до завершення основних робіт з поточного середнього ремонту ділянок доріг М-03 «Київ – Харків – Довжанський» та М-03-03 «Під′їзд до аеропорту «Харків», які є частиною об’їзної дороги навколо м. Харкова», - розповідають у Службі автомобільних доріг у Харківській області.

Відновлення Харківської об’їзної дороги розпочали навесні поточного року.

Протягом сезону ремонтувалися одразу 3 ділянки:

перша ділянка: траса М-03 «Київ – Харків – Довжанський», км 472+045 – км 493+400, від смт Пісочин до екопарку (виконання - 84%);

друга ділянка: М-03 «Київ – Харків – Довжанський», км 493+900 – км 516+200, від екопарку до Роганського житлового масиву (виконання - 92%);

третя ділянка: M-03-03 «Під′їзд до аеропорту «Харків», на ділянці км 0+000 — км 13+688, від Роганського житлового масиву до смт Безлюдівка (виконання - 92%).

Загальна протяжність ділянок - 58 км, з них на 55,2 км уже влаштовано верхній шар з щебенево-мастикового асфальтобетону.

Роботи, які проводили від початку ремонту:

- фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;

- розширення земляного полотна на ділянках і перехідно-швидкісними смугами;

- посилення слабкої дорожньої основи на локальних ділянках, де проєктом було передбачено розбирання старих цементобетонних плит з подальшим влаштуванням шарів основи з щебенево-піщаної суміші, СФОВ та нижнього шару покриття з крупнистого асфальтобетону;

- армування шарів дорожнього покриття геосітками (АСМ) та георешітками з композитної арматури у місцях поширення і посилення;

- влаштування вирівнювального шару з дрібнозернистого асфальтобетону;

- влаштування верхнього шару зі ЩМА.

Наразі на ділянках проводяться супутні роботи:

- розчищення придорожньої смуги від порослі та чагарників;

- влаштування водовідвідних споруд;

- встановлення бар’єрного огородження;

- нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком та фарбою;

- встановлення дорожніх знаків.

Проєктом також передбачено влаштування водопропускних труб; планування земляного полотна; укріплення узбіччя та влаштування системи зовнішнього освітлення.

«Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Подбайте про власну безпеку та безпеку інших», - підкреслюють у САД.

Довідка. Харківська об’їзна дорога є стратегічно важливим транспортним коридором для міста, складається з відрізків 5 державних доріг загальною протяжністю 82,7 км: М-03 «Київ-Харків-Довжанський», М-18 «Харків - Сімферополь - Алушта – Ялта», Р-78 «Харків - Зміїв - Балаклія – Гороховатка» та 2 під’їзди до аеропорту «Харків» з боку Довжанського та Києва. Географічно ділянки ремонту охоплюють північно-західну, північну, північно-східну та південно-східні частини окружної дороги. Ремонт частини, що залишилася - перспектива майбутніх років.

Загалом проєкт з відновлення об’їзної дороги за маршрутом: Пісочин-П'ятихатки-Рогань-Безлюдівка розраховано на 2 роки. Проте наразі за 7 місяців роботи ремонт виконано вже на 89%. У межах програми Президента «Велике будівництво» за проєктом у підсумку буде повністю оновлено покриття, встановлено нові автомобільні знаки, нанесено нову розмітку і облаштовано узбіччя. Вартість проєкту – 1,8 млрд гривень.

У Службі автодоріг нагадують, що останніми роками дорожнє покриття на автошляху перебуває у вкрай понівеченому стані через численні ями, напливи та колійність. Капітальний ремонт окружної останній раз проводили перед Євро - 2012.

Відновлення об’їзної дороги дозволить місцевим жителям отримати комфортну та безпечну дорогу, спрямувати транзитний транспорт повз міську забудову та позитивно вплине на екологічну ситуацію в Харкові.