Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Довідка про роботу із зверненнями громадян у 1 кварталі 2012 року

За звітний період до облдержадміністрації надійшло 1935 звернень, що на 13 % менше аналогічного періоду минулого року.
За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення певних питань - 96,1%, 3,7% - скарги, 0,2% - пропозиції.
На 23,6 % зменшилася кількість колективних звернень.
Застосовується Класифікатор звернень гром адян на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.
По зверненнях, що надійшли до облдержадміністрації протягом кварталу, вжито необхідних заходів, надано вичерпні відповіді і пояснення. 3,9 % порушених питань вирішено позитивно, по 22,7 % надані роз’яснення щодо шляхів їх вирішення, 18,9 % звернень, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян», надіслано за належністю, 0,6% повернено заявникам відповідно до ст. 5 зазначеного закону, 10 звернень не підлягає розгляду згідно зі ст. 8 Закону України «Про звернення громадян», 53,0% - у стадії розгляду та остаточного вирішення.
Усього в листах порушено 2173 різноманітних питань, що на 12,7 % менше відповідного періоду минулого року.
Особлива увага приділялася вирішенню проблем соціально незахищених категорій громадян: ветеранів війни та праці, інвалідів, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів тощо.
За звітний період надано матеріальну допомогу 62 громадянам на суму понад 420 тис. грн.
Листи інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», розглядаються особисто головою обласної державної адміністрації. Забезпечено проведення першочергового особистого прийому громадян зазначених категорій.
Актуальними залишаються питання:
- соціального захисту (23,9 %) – надання матеріальної допомоги, призначення субсидій, здійснення виплат і контролю за призначенням пенсій, надання санаторно-курортних путівок;
- комунального господарства (23,6 %) – звернення щодо забезпечення належного водопостачання, водовідведення, впорядкування доріг, прибудинкових територій, ремонту будинків, під’їздів. Слід зауважити, що вирішення більшості питань житлово-комунального господарства відноситься до компетенції органів місцевого самоврядування;
- охорони здоров’я (15,4 %) - оперативне лікування, протезування;
- аграрної політики та земельних відносин (10,6 %) – отримання земельного паю, державного акту на землю, роз’яснення щодо питань оренди землі, приватизація земельної ділянки;
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян (5,5 %).
Вживалися заходи на безумовне виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, із порушенням установлених законодавством термінів, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. За звітний період порушення терміну розгляду звернень відсутні.
Відповідно до затверджених графіків здійснювався особистий прийом громадян керівництвом облдержадміністрації, у тому числі виїзні прийоми за місцем проживання заявників. За звітний період на особистому прийомі керівництвом облдержадміністрації розглянуто 339 звернень, а також 379 звернень – працівниками приймальні облдержадміністрації.
Створені умови для участі заявників у перевірці поданих ними звернень, можливості знайомитися з матеріалами перевірок.
Згідно з графіком відділом роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації проведені перевірки стану роботи та організації контролю за розглядом звернень громадян у 7 районних державних адміністраціях.
У рамках днів контролю проводилися виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих керівництвом області райдержадміністраціям за результатами розгляду звернень громадян, що надійшли з органів влади вищого рівня.
Протягом кварталу проведено три засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян обласної державної адміністрації. У порядку денному розглянуто звернення громадян, що перебувають на контролі в органах влади вищого рівня.
Керівництвом облдержадміністрації проводилися «прямі телефонні лінії», виступи на обласному радіо.
На офіційному веб-сайті облдержадміністрації розміщена інформація щодо порядку організації та проведення особистих, виїзних прийомів громадян керівництвом облдержадміністрації, графіки цих прийомів.
З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців, для виявлення проблемних питань, пов’язаних із земельними відносинами, та їх оперативного вирішення в обласній державній адміністрації за номером 700-10-60 з 11.00 до 15.00 працювала телефонна «гаряча лінія» з питань забезпечення прав громадян на землю. Також повідомлення приймалися на електронну адресу zemlya@kharkivoda.gov.ua.
Для надання кваліфікованої допомоги громадянам з правових питань в обласній державній адміністрації створено належні умови для організації особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги.
Однією із форм роботи з населенням є Інтернет-спілкування. Жителі області мають можливість звернутися на сайт облдержадміністрації, отримати відповідь на будь-яке питання щодо шляхів його вирішення. З питань, які потребують додаткового вивчення, давалися відповідні доручення. Інформація про вжиті заходи повідомлялася листом на електронну адресу заявника.
Організація роботи зі зверненнями громадян перебуває під постійним контролем голови обласної державної адміністрації, вживаються заходи щодо вдосконалення цієї роботи.


Заступник голови - керівник апарату
обласної державної адміністрації В.В. Хома