Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Правила внутрішнього службового розпорядку

ЗАТВЕРДЖЕНО

на загальних зборах трудового

колективу служби у справах дітей

Харківської обласної державної адміністрації

протокол № 1 03.01.2018

 

Правила

внутрішнього службового розпорядку

для працівників служби у справах дітей

Харківської обласної державної адміністрації

  
І. Загальні положення

1. Правила внутрішнього службового розпорядку для державних службовців служби у справах дітей Харківської обласної державної адміністрації (далі – Правила) визначають загальні положення щодо організації внутрішнього службового розпорядку служби у справах дітей Харківської обласної державної адміністрації  (далі – Служба), режим роботи, умови перебування державних службовців в Службі та забезпечення раціонального використання його робочого часу.

2. Службова дисципліна в Службі ґрунтується на засадах сумлінного та професійного виконання працівниками своїх обов'язків, створення належних умов для ефективної роботи, їх матеріально-технічного забезпечення, заохочення за результатами роботи.

3. Правила в Службі затверджуються зборами працівників Служби за поданням відповідальної особи за управління персоналом у Службі на основі  Типових правил внутрішнього службового розпорядку, затверджених наказом Національного агентства України з питань державної служби від 03.03.2016  № 50.

4. Правила Служби доводяться до відома працівників, які працюють у Службі під підпис.

ІІ. Загальні правила етичної поведінки в Службі

1. Працівники Служби повинні дотримуватись вимог етичної поведінки.

2. Працівники Служби у своїй роботі повинні дотримуватись принципів професійності, принциповості та доброзичливості, дбати про свою професійну честь і гідність.

3. Працівники Служби повинні уникати нецензурної лексики, не допускати підвищеної інтонації під час спілкування. Неприпустимими є прояви зверхності, зневажливого ставлення до колег та громадян.

4. Працівники Служби під час виконання своїх посадових обов’язків повинні дотримуватися взаємоповаги, ділового стилю спілкування, виявляти принциповість і витримку.

ІІІ. Робочий час і час відпочинку працівників

1. Тривалість робочого часу працівників Служби становить 40 годин на тиждень.

2. У Службі встановлюється п’ятиденний робочий тиждень із тривалістю роботи по днях: понеділок, вівторок, середа, четвер - по 8 годин 15 хвилин, п’ятниця - 7 годин; вихідні дні - субота і неділя.

3. Початок робочого часу з 9-00 годин, кінець робочого часу понеділок, вівторок, середа, четвер 18-00 годин, п’ятниця – 16-45 годин.

Тривалість перерви для відпочинку і харчування становить 45 хвилин. Перерва не включається в робочий час, працівники Служби можуть використовувати її на свій розсуд та відлучатися з місця роботи.

4. Напередодні святкових та неробочих днів тривалість робочого дня скорочується на одну годину.

5. Забороняється відволікати працівників Служби від виконання їх посадових обов’язків.

6. Облік робочого часу у Службі здійснюється у Табелі  обліку використання робочого часу Служби та у Журналі виходу на роботу працівників Служби.

7. Вихід працівників Служби за межі адміністративного приміщення Служби у робочий час зі службових питань відбувається з відома безпосереднього керівника.

ІV. Порядок повідомлення працівниками Служби про свою відсутність

1. Працівники Служби повідомляють свого безпосереднього керівника про свою відсутність на роботі у письмовій формі, засобами електронного чи телефонного зв’язку або іншим доступним способом.

2. У разі недотримання працівниками Служби вимог пункту 1 цього розділу складається акт про відсутність працівника на робочому місці.

3. У разі ненадання відсутнім працівником доказів поважності причини своєї відсутності на роботі він повинен у перший день виходу на роботу подати письмові пояснення на ім’я начальника Служби щодо причин своєї відсутності.

V. Перебування працівників в Службі у вихідні, святкові, неробочі дні та після закінчення робочого часу

1. Для виконання невідкладних завдань працівники Служби можуть залучатись до роботи понад установлену тривалість робочого дня за наказом  начальника Служби,  в тому числі у вихідні, святкові, неробочі дні, а також у нічний час з компенсацією за роботу відповідно до законодавства.

Тривалість роботи понад установлену тривалість робочого дня, а також у вихідні, святкові та неробочі дні, у нічний час для кожного  працівника не повинна перевищувати чотири години протягом двох днів поспіль і 120 годин на рік.

2. Начальник Служби за потреби може залучати працівників Служби до чергування після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові і неробочі дні.

Чергування працівників Служби після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові і неробочі дні здійснюється згідно з графіком. Який розробляється відповідальною особою за управління персоналом у Службі та узгоджується начальником Служби.

3. У графіку чергування зазначаються: відповідальний працівник Служби, його посада, дата та строк чергування.

4. У разі залучення до чергування після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові і неробочі дні працівника, якого не включено до графіка, наступного робочого дня після чергування відповідальною особою за управління персоналом у Службі відповідна інформація подається начальнику Служби для внесення в установленому порядку відповідних змін до такого графіка.

5. За роботу в зазначені дні (час) працівникам Служби надається грошова компенсація у розмірі та порядку, визначених законодавством про працю, або надаються відповідні дні відпочинку за заявами працівників.

6. Забороняється залучати до роботи понад установлену тривалість робочого дня, а також у вихідні, святкові та неробочі дні, у нічний час вагітних жінок і жінок, які мають дітей віком до трьох років. Жінки, які мають дітей віком від 3 до 14 років або дитину-інваліда, можуть залучатися до надурочних робіт лише за їхньою згодою. Залучення інвалідів до надурочних робіт можливе лише за їхньою згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям. 

VІ. Порядок доведення до відома працівників нормативно-правових актів, наказів, доручень та розпоряджень зі службових питань

1. Нормативно-правові акти, накази, доручення, розпорядження зі службових питань доводяться до відома  працівників Служби шляхом ознайомлення у паперовій або електронній формі з підтвердженням такого ознайомлення.

Підтвердженням може слугувати підпис  працівника  Служби (у тому числі, як відповідального виконавця) на документі, у журналі реєстрації документів або відповідний електронний цифровий підпис, який підтверджує ознайомлення з певним службовим документом в електронній формі.

2. Нормативно-правові акти, які підлягають офіційному оприлюдненню, доводяться до відома працівників Служби шляхом їх оприлюднення в офіційних друкованих виданнях, а також шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Харківської обласної державної адміністрації. 

VІІ. Дотримання загальних інструкцій з охорони праці та протипожежної безпеки

1. Начальник Служби зобов’язаний забезпечити безпечні умови праці, належний стан засобів протипожежної безпеки, санітарії і гігієни праці.

Інструктування з охорони праці та протипожежної безпеки має здійснювати особа, на яку начальником Служби покладені відповідні функції.

2. Працівники Служби повинні дотримуватись правил техніки безпеки, виробничої санітарії і гігієни праці, протипожежної безпеки.

3. Умови праці на робочому місці, стан засобів колективного та індивідуального захисту, що використовуються працівниками Служби, а також санітарно-побутові умови повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів з охорони праці.

4. За стан пожежної безпеки та дотримання інструкцій з охорони праці в Службі відповідає начальник Служби та визначена ним відповідальна особа.

VIII. Порядок прийняття та передачі діловодства (справ) і майна  працівниками Служби

1. Працівники Служби зобов’язані до звільнення з посади чи переведення на іншу посаду передати справи безпосередньому керівнику структурного підрозділу який  зобов’язав прийняти справи.

2. Факт передачі справ і майна засвідчується актом, який складається у двох примірниках і підписується безпосереднім керівником структурного підрозділу, відповідальною особою за управління персоналом у Службі, працівником, який звільняється чи переводиться на іншу посаду.

Один примірник акту видається працівнику Служби, який звільняється чи переводиться на іншу посаду, інший примірник долучається до особової справи цього працівника.

ІХ. Прикінцеві положення

1. Недотримання вимог цих Правил є підставою для притягнення  працівника Служби до відповідальності у порядку, передбаченому чинним законодавством.

2. Питання, пов’язані із застосуванням Правил, вирішуються начальником Служби.