Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Оголошення про проведення конкурсу для визначення кандидатури організатора аукціону з продажу майна підприємства - банкрута ВАТ «Ізюмський тепловозоремонтний завод».

Арбітражний керуючий, ліквідатор у справі № Б-39/02-09  про банкрутство ВАТ «Ізюмський тепловозоремонтний завод» (код ЄДРПОУ 01056356, місцезнаходження: 64300, Харківська обл., м. Ізюм, в’їзд Ювілейний, 1) Саутенко С.О. повідомляє про проведення конкурсу з визначення організатора аукціону з продажу майна підприємства - банкрута і пропонує потенційним організаторам надати на конкурс свої пропозиції.

  • Організатор аукціону має відповідати наступним вимогам:

юридична особа, зареєстрована у встановленому законом порядку, що має право здійснювати продаж майна шляхом проведення аукціону;

наявність досвіду проведення аукціонів не менше трьох років;

наявність технічних можливостей для забезпечення продажу майна боржника шляхом проведення аукціону.

Організатором аукціону не може бути заінтересована особа стосовно боржника, кредиторів та замовника аукціону.

Додатково слід подати відомості стосовно досвіду проведення аукціонів, суми винагороди, тощо, з підтверджуючими документами;

  • Кінцевий термін прийняття від кандидатур заяв та документів, що підтверджують їх відповідність встановленим вимогам:

один місяць з дати публікації даного оголошення.

  • Інформація про боржника, продаж майна якого здійснюватиметься на аукціоні:

Відкрите акціонерне товариство «Ізюмській тепловозоремонтний завод», код ЄДРПОУ 01056356, місцезнаходження: 64300, Харківська обл., м. Ізюм, в’їзд Ювілейний, 1.

Ізюм віддалений від обласного центра - м. Харкова на 138 км. Через Ізюм проходить залізнична гілка, яка з’єднує Харківську та Донецьку області.

Територія Ізюмського тепловозоремонтного заводу розташована на околиці міста, вздовж залізниці, поряд з територією Ізюмського оптико-механічного заводу та залізнич­ною станцією «Ізюм».

Постановою  господарського суду Харківської області від 03 грудня 2014 року по   справі № Б-39/02-09 ВАТ «Ізюмський  тепловозоремонтний завод»  визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру.

Перелік ліквідаційної маси включає в себе 563 233 одиниці об’єктів серед яких:

  • нерухоме майно (126 одиниць);
  • обладнання (1 160 одиниць);
  •  незавершені капітальні інвестиції (263 одиниць);
  • товарно-матеріальні цінності (547 814 одиниць);
  • малоцінні та швидкозношувальні предмети  (14 107 одиниць).
  • Характеристика майна боржника, продаж якого здійснюватиметься на аукціоні, що вказує на необхідність наявності у організатора цього аукціону технічних можливостей для його проведення:

Майно представляє собою комплекс виробничих,побутових та складських будівель з відповідним обладнанням та інфраструктурою, що повинна забезпечувати їх ефективне функціонування (автошляхи,залізничні колії,трубопроводи,лінії зв’язку та електропередач).

Основною продукцією підприємства було надання послуг з ремонту тепловозів та їх вузлів і агрегатів ,а також виготовлення запасних частин до тепловозів, що характеризує обладнання підприємства як машинобудівне.

Виробничі корпуси являють собою залізобетонні та цегляні споруди з відповідними комунікаціями, крановим господарством та обладнанням, що задовольняло їх функціональне призначення.

Основне обладнання – це металообробні верстати (токарні, свердлувальні, фрезерні, розточні, шліфувальні), ковальсько-пресове обладнання, термічні печі, обладнання ливарного виробництва.

Значна доля у виробничому обладнанні – це спеціальні пристрої, що забезпечували виконання технологічного процесу ремонту тепловозів.

Побутові приміщення, в основному, це спеціально збудовані споруди у виробничих корпусах,призначені для задоволення фізіологічних та санітарно-гігієнічних потреб персоналу (туалети, душові, роздягальні та пункти харчування).

Складське господарство представляє собою цегляні та металеві споруди або огороджені у виробничих корпусах майданчики зі спеціальними стелажами та під’ємно-транспортними механізмами.

Технічний стан споруд потребує капітального ремонту, покрівля протікає, відсутність опалення та значна вологість призвели до часткової руйнації стін та фундаментів. Механічне обладнання, в наслідок тривалого простою, неналежних кліматичних умов зберігання та відсутності планових регламентних робіт потребує значних зусиль для приведення його в робочий стан. Під’ємно-транспортні механізми також потребують відновлювальних робіт та атестації. Окремо слід зазначити – «вік» обладнання складає 35…60 років, що значно ускладнює можливість виконання робіт, які відповідають сучасним вимогам.

Технічний стан залізничних колій не дозволяє їх експлуатацію без заміни майже 100% дерев’яних шпал. Повітряні та водяні трубопроводи потребують заміни. Система централізованого опалення не працює, через демонтаж котельної виконавчою службою. За тією ж причиною відсутня центральна компресорна станція. Електричні мережі можуть експлуатуватись лише за умови їх часткового завантаження.

Зважаючи на вище сказане, можливо зробити висновок, що структурні підрозділи заводу дозволяють їх експлуатацію за умови проведення необхідних відновлювальних та регламентних робіт.

  • Текс проекту договору про проведення аукціону із зазначенням основних істотних умов договору (крім умови про суму винагороди та інформації про організатора аукціону):

Проект договору на проведення аукціону.

  • Поштова адреса, за якою подається заява та документи, що підтверджують відповідність кандидатур встановленим вимогам:

61166, м. Харків, вул. Кримська, б.6 арбітражному керуючому, ліквідатору ВАТ «ІТРЗ» Саутенко С.О.;

  • Номера контактних телефонів для довідок:

(057) 757 -34 -36