Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 1 ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 15 лютого 2011 року Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в Харківській обласній державній адміністрації у 2010 році

         Розглянувши питання «Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в Харківській обласній державній адміністрації у 2010 році», колегія обласної державної адміністрації відзначає, що в обласній державній адміністрації склалася та діє ефективна система організації та здійснення контролю за виконанням актів і доручень Президента України,       Кабінету Міністрів України, інших органів влади вищого рівня, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації. Існуюча система не тільки визначає перелік документів, які підлягають контролю, основні етапи їх проходження в обласній державній адміністрації, але і конкретизує функції безпосереднього виконавця залежно від рівня відповідальності за реалізацію поставлених завдань. Існуюча система дає змогу виконавцям постійно підвищувати рівень виконавської дисципліни, удосконалювати систему роботи з контрольними документами, оперативно реагувати на хід реалізації завдань та поліпшувати якість наданої інформації.
         Протягом 2010 року обласна державна адміністрація продовжувала роботу з безумовного виконання вимог Указу Президента України від 26.05.05 №1132/2005 «Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України», доручення Президента України В.Ф. Януковича від 14.05.10 № 1-1/919, доручення Прем'єр-міністра України М.Я. Азарова від 19.05.10 № 27554/2/1-10 та інших документів, регламентуючих цей напрям роботи.
          Колегія обласної державної адміністрації відзначає, що комплекс заходів, які здійснюються структурними підрозділами обласної державної адміністрації, районними державними адміністраціями сприяє поступовому підвищенню рівня виконавської дисципліни, ефективному та якісному виконанню поставлених завдань. Вони спрямовані на вирішення завдань із забезпечення сталого розвитку всіх напрямів роботи господарського комплексу області, стабілізації соціально-економічної ситуації.

          Серед заходів, які здійснювалися протягом 2010 року з метою удосконалення контрольної функції, можна виділити:
посилення уваги та персональний контроль за станом виконавської дисципліни в Харківській обласній державній адміністрації з боку заступника голови - керівника апарату обласної державної адміністрації В.В. Хоми;
запровадження щоквартального розгляду питання про стан виконавської дисципліни на спільних засіданнях колегії обласної державної адміністрації та зборів адміністративно - господарського активу області. Запровадження аналогічних заходів у структурних підрозділах обласної державної адміністрації, районних державних адміністраціях;
запровадження щоквартального моніторингу стану виконання контрольних документів органів влади вищого рівня;
проведення перевірок на місцях реального стану виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації;
надання методичної допомоги структурним підрозділам обласної державної адміністрації та районним державним адміністраціям з питань організації роботи з контрольними документами;
розроблення критеріїв рейтингової оцінки діяльності районних державних адміністрацій з питань організації роботи з контрольними документами;
посилення вимог до виконавців щодо підготовки проектів рішень колегії, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації;
застосування заходів адміністративного впливу до порушників виконавської дисципліни. Тільки протягом другої половини 2010 року за невиконання або несвоєчасне, неналежне виконання поставлених завдань звільнені посадові особи в Нововодолазькій та Лозівській районних державних адміністраціях, в Сахновщинській районній державній адміністрації одна особа переведена на іншу посаду з пониженням. Оголошено догану 6 посадовцям районних державних адміністрацій та одному спеціалісту Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації. Попереджені про персональну відповідальність 39 працівників районних державних адміністрацій та 7 осіб, які працюють у структурних підрозділах обласної державної адміністрації.
            Відділом контролю апарату обласної державної адміністрації протягом 2010 року здійснювався контроль за своєчасним виконанням 3 973 завдань. З них: 2 092 - документи органів влади вищого рівня, 644 - розпорядження голови обласної державної адміністрації, 1 237 - завдання, передбачені дорученнями голови обласної державної адміністрації.
            У другому півріччі 2010 року кожен другий робочий день до Харківської обласної державної адміністрації надходили на виконання документи від органів влади вищого рівня з термінами виконання від 1 до 3 діб, кожного десятого робочого дня відповідь необхідно було надати в день надходження документа до обласної державної адміністрації.
За даними Контрольного управління Секретаріату Кабінету Міністрів України в 2010 році Харківською обласною державною адміністрацією не допускалися порушення строків виконання контрольних завдань (лист Міністра Кабінету Міністрів України А.Толстоухова від 18.11.10 № 68946/1/1- 10).
             Проаналізувавши та обговоривши стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в Харківській обласній державній адміністрації у 2010 році, колегія обласної державної адміністрації відзначає, що керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації активізували роботу щодо безумовного виконання вимог Регламенту обласної державної адміністрації, Інструкції з питань діловодства в обласній державній адміністрації в частині дотримання основних правил роботи з документами.
             Організаційні і методичні заходи, вжиті для удосконалення системи роботи та підвищення рівня виконавської дисципліни в роботі з документами в обласній державній адміністрації, дали змогу оперативно реагувати на хід реалізації завдань, більше уваги приділяти поліпшенню якості наданої інформації. Таким чином, терміни, визначені в документах органів влади вищого рівня та власних рішеннях, в основному не порушуються.
            Пріоритетними напрямами у повсякденній роботі визначені: безумовне та своєчасне виконання поставлених завдань у визначені терміни і підвищення якості інформації, яка готується за результатами проведеної роботи.
Враховуючи викладене, з метою безумовного виконання вимог чинного законодавства і підвищення рівня виконавської дисципліни в роботі з документами, колегія Харківської обласної державної адміністрації вирішила:

            1. Інформацію заступника голови – керівника апарату обласної державної адміністрації Хоми В.В. взяти до відома.

            2. Головам районних державних адміністрацій, начальникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації:
2.1. Звернути увагу на персональну відповідальність за своєчасне і повне виконання актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голови обласної державної адміністрації, недопущення формального підходу до організації роботи з контрольними документами.
2.2. Продовжити практику застосування заходів адміністративного впливу до порушників виконавської дисципліни.
2.3. Забезпечити подальше удосконалення системи організації роботи з контрольними документами та підвищення рівня виконавської дисципліни;
2.4. Здійснити заходи щодо запровадження автоматизованих систем обліку та контролю за виконанням документів.
3. Відділу контролю апарату обласної державної адміністрації (Тройно Т.І.):
3.1. Надіслати довідку про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в Харківській обласній державній адміністрації у 2010 році структурним підрозділам обласної державної адміністрації, районним державним адміністраціям для відповідного реагування.
3.2. Підготувати проект розпорядження голови обласної державної адміністрації із зазначеного питання з визначенням конкретних завдань щодо вдосконалення системи роботи та подальшого підвищення рівня виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами.


Голова обласної державної
адміністрації, голова колегії М.М. ДОБКІН