Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 2 засідання колегії обласної державної адміністрації від 17 травня 2012 року "Про роботу з контрольними документами органів влади вищого рівня"

11. Про роботу з контрольними документами органів влади вищого рівня.
 
Розглянувши питання «Про роботу з контрольними документами органів влади вищого рівня», колегія Харківської обласної державної адміністрації відзначає, що в обласній державній адміністрації приділяється значна увага питанням підвищення рівня виконавської дисципліни при роботі з документами та здійсненні контролю за виконанням актів і доручень Президента України. Кабінету Міністрів України та інших органів влади вищого рівня, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації.
Проаналізувавши та обговоривши стан роботи з контрольними документами органів влади вищого рівня, колегія Харківської обласної державної адміністрації констатує, що терміни, визначені законодавством та встановлені в документах органів влади вищого рівня, не порушувались.
Станом на 01 квітня 2012 року відділом контролю апарату обласної державної адміністрації утримувалось на оперативно-технічному контролі 1528 документів. З них 1060 - документи органів влади вищого рівня. У І кварталі 2012 року кількість завдань, які підлягали оперативно-технічному контролю, збільшилась у порівнянні з аналогічним періодом 2011 року на 15,1%.
10,5 % від загальної кількості документів, які надійшли до обласної державної адміністрації від органів влади вищого рівня, складають документи з обмеженими термінами інформування від 1 до 5 днів. 30% завдань, які містились у цих документах, необхідно було виконати протягом двох днів. У порівнянні з аналогічним періодом 2011 року кількість документів органів влади вищого рівня з обмеженими термінами виконання збільшилась удвічі.
Не зважаючи на досить стислі терміни, відділом контролю апарату обласної державної адміністрації в оперативному порядку була проведена робота з виконавцями та забезпечено своєчасне виконання поставлених завдань.
Ситуація підтримувалась на належному рівні завдяки комплексу заходів, які у повсякденній роботі здійснювались відділом контролю апарату обласної державної адміністрації і були спрямовані на підвищення рівня виконавської дисципліни та недопущення порушень термінів виконання контрольних документів.
З метою виконання рішення колегії Харківської обласної державної адміністрації від 29 березня 2012 року відділом контролю апарату обласної державної адміністрації було розроблено спеціальне «попередження» про
необхідність складання плану контролю на довгостроковий документ, яка надсилається виконавцям разом з копією документа, що підлягає виконанню. В оперативному режимі відділом контролю надається постійна методична допомога виконавцям щодо порядку та правильності складання планів контролю.
Відділом контролю апарату обласної державної адміністрації регулярно проводяться семінари з питань організації контрольної функції.
Додаткові можливості щодо здійснення якісного контролю за станом виконання   контрольних документів   органів   влади   вищого   рівня   надає запроваджений відділом контролю апарату обласної державної адміністрації постійний моніторинг стану виконання актів та доручень Президента України, які знаходяться на контролі у Харківській обласній державній адміністрації.
Важлива умова та складова підтримання належного рівня виконавської дисципліни - якість проектів резолюцій, що готуються помічниками заступників голови обласної державної адміністрації. При написанні резолюцій треба чітко та конкретно ставити завдання кожному виконавцю. Особливу увагу необхідно приділяти тим документам, які мають декілька термінів виконання, декілька адресатів та містять низку заходів з різних напрямів.
Актуальним залишається питання оперативності та своєчасності підготовки проектів резолюцій, особливо при відпрацюванні документів із стислими термінами виконання. Не менш важливим є питання якості проектів резолюцій. Неуважне вивчення документа призводить до того, що інколи відповіді оформляються неналежним чином, не правильно визначається адресат або не точно вказуються номери документів. Низький рівень проектів резолюцій може привести до несвоєчасного виконання поставлених завдань. Не зважаючи на нагадування відділу контролю, мають місце випадки, коли виконавці не дотримуються упереджувальних термінів. При виконанні контрольного документа в останній день виконавець практично не залишає часу для якісного відпрацювання цього документа ані профільному заступнику голови обласної державної адміністрації, ані голові обласної державної адміністрації, як того вимагає Регламент Харківської обласної державної адміністрації.
Ураховуючи викладене, необхідно ще раз звернути увагу першого заступника голови обласної державної адміністрації, заступників голови обласної державної адміністрації, заступника голови - керівника апарату обласної державної адміністрації на їх персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни при роботі з контрольними документами, безумовне виконання поставлених завдань, недопущення формального підходу до організації роботи з документами.
 
Колегія Харківської обласної державної адміністрації вважає за необхідне:
 
1. Інформацію заступника голови - керівника апарату обласної державної адміністрації В.В. Хоми взяти до відома.
 
2. Першому   заступнику   голови   обласної   державної   адміністрації, заступникам голови обласної державної адміністрації, заступнику голови керівнику апарату обласної державної адміністрації звернути увагу:
помічників першого заступника голови обласної державної адміністрації, заступників голови обласної державної адміністрації, заступника голови керівника апарату обласної державної адміністрації на необхідність підвищення якості підготовки проектів резолюцій, оперативність та своєчасність їх підготовки, особливо на документи із стислими термінами виконання;
начальників головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації - на необхідність підвищення якості проектів відповідей на контрольні документи, їх повноту, обгрунтованість та своєчасність підготовки.
 
 
Голова обласної державної                                                                       М.М. ДОБКІН
адміністрації, голова колегії    
обласної державної адміністрації