ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Електронне звернення

29 жовтня 2015 | 13:48

    Про звернення громадян.

    Якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте надіслати листа у письмовій формі на адресу: вул. Сумська, буд.64 м. Харків, 61002 (або подати його через Приймальню обласної державної адміністрації за адресою: м. Харків, вул. Мироносицька, буд.33).

    Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати. У разі недотримання цих вимог звернення розгляду не підлягає.

    Відповідно до Закону України від 02 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) на адресу: obladm@kharkivoda.gov.ua.

    У зверненні має бути зазначено:

    - прізвище, ім’я, по батькові;

    - місце проживання громадянина;

    - викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

    Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

    В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

    Як надіслати електронне звернення

    Звернення надсилається органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питань.

    У зверненні необхідно обов’язково зазначити повні реквізити заявника, чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання.

    На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою.

    Звернення не приймається до розгляду, якщо:

    - порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;

    - не вказані прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, не зазначено дату, електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь;

    - у тексті звернення не викладено суті порушеного питання;

    Звертаємо увагу на те, що зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання.